Veckans agenda...

eftersom jag inte har någon kalender så rabblar jag min vecka här! ska bli såå skönt när jag får min iphone så jag kan lägga in alla grejer ja har i skallen =) snart så!

måndagen snart avklarad och den har varit bra! =) nu ska vi gå till Ola och sussie på en fika, Lillfisen Max började tydligen att gå för 2 veckor sen och fast vi är grannar så har vi fan inte haft tid att träffas på snart en månad! helt galet! sen blir det hem å ta ett bad innan man ska sova.
I morgon slutar jag kl 3 å då blir det en fika med Linda och Viktor =).. sen middag å mys hemma hos my och steven innan de e dax att hämta paul på jobbet vid åtta tiden.. han jobbar över som fan nu.. besiktning på den där restaurangen nån gång nästa vecka tror jag!
sen på onsdag hade jag tänkt att gå på djurgårns träningsmatch men jag hinner typ se 20 minuter eftersom jag ska va i stan vid åtta igen så de e ingen ide :P
Torsdag blir de hem till Mys pys igen.. Annelie ska klippa mej å så ska jag hämta paul i stan nån gång mitt i natten eftersom dom har sin taklagsfest då.. fan man e ju rena rama taxichauffören juh! det blir billigare så =)
Fredag in till Östra för att köpa på sej biljett till första bortaderbyt mot gnaget.. den bara måste man gå på!! lördag ska jag på babyshower som nattis ska ha och på söndag bär det av till stadion för fotbollsmatch!
sen e det en ny fullspäckad vecka :S träna kan man göra när man blir gammal å grå! ;-)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se