uhhh va dålig ja blivit på att blogga!!

de beror faktiskt på min nya lur! :P jag gör ju allt där som jag gjode på datorn förut.. förutom att blogga för det har jag inte hunnit lära mej än, men lugn bara lugn det kommer! =)

Hade föräldramöte nu i kväll å de höll på jäkligt länge. fast de va trevligt! kom på att jag inte betalat parkering så jag fick springa ut å flytta den.. tuuuur för mej att ingen lappis hade varit där! de jobbiga me föräldramöte är efteråt tycker jag! ställa tillbaka alla stolar och bord, plocka undan disk å greja å sen fastnar man ju i ett antal samtal om hur kvällen gick men jag lyckades komma därifrån strax efter nio iaf.

I morgon ska jag börja på en tecken kurs som jag ska gå på en gång i veckan 2h i åtta veckor! ska bli jätte roligt! =) alltid kul att lära sej nya grejer!

Nu ska jag kolla på tv en stund innan det är dax för sängen!

Sov gott



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se