produktiv söndag..

skönt när man inte är bakis som jag alltid är annars! man hinner med så mkt! vi mötte upp My i tungelsta och körde de sista till vendelsö sen målade killarna medans vi plockade upp kläder och fixade i badrummet.. vi har fått mycke gjort jag å My! plockat upp en massa kartonger, det kommer att bli så jäkla tjusigt där när allt är klart!
åkte hem vid fyra tiden och jag rensade garderoben medans paul gjorde en lasagne.. fick i hop en papperskasse med kläder som ska kastas och en som ska med på torsdag till My. bra när andra får nytta av grejer man har tröttnat på! och en kasse till Uff containern blev de me!

Mickis bestämde sej att också köpa storklackskortet som jag har gjort!! :D så himla roligt! längtar sjukt mycke tills hockeyn drar i gång! första matchen spelar vi mot Hv och den ska både jag, mickis, My och Annelie gå på =) 

Nu ska jag kasta in lite äpple och banan i ugnen som ska ätas me en massa vaniljglass å kolasås.. mumsigt va! ska se om jag hittar nån bra rulle som man kan glo på också! 




PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se