Pissless!!

faan va irriterad jag är! tror inte jag har någon speciell anledning men jag bara e as arg.. hemma rätt sent, guran vill inte som jag vill, stressad inför kommande dagar och pallar inte ta tag i något!!
måste slänga i hop lite ombyteskläder tills i morgon, slutar kl 3 in till centralen å hämta upp paul, till handen å käka nått snabbt, till banken och skriva papper och snacka ränta, bli upphämtad av my, möta upp Mickis och Anneli och SEN drar vi till Hovet! å då behöver jag nog en stor stark eller två! ;-)

Våra Iphone kommer i morgon å dom hinner jag inte hämta så det får bli på fredag! då vet jag vad jag har att göra i helgen! HELL YEAAAA! =)


Sov gott



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se