Närmar mej 1000 inlägg!

inte illa får jag väl lov att säga.. =) har haft mina ups and downs men det är väl så det är antar jag! huvudsaken är att jag har någonstans där jag kan skriva va sjutton jag vill så är jag nöjd!
jaha, fredag i morgon! veckorna går lika snabbt som vanligt! Tävling på lördag å det har blivit alldeles för lite träna så lite smått nervös e jag ju! kommer nog va sjukt kallt ute i skogen kl 10 på morgonen så de blir träningsjackan på.
My och Steven flyttar till vendelsö på lördag också så jag hoppas vi hinner hjälpa dom lite grann iaf! ska bli jätte kul att se hur dom ska bo! man blir så sugen själv att fixa hemma när andra flyttar.. det smittar lixom! =)
sprang några km innan middan idag! fan va tungt det är ibland.. å tråkigt om inte annat.. men nöjd när man e klar e man ju iaf! =)


Lycka till nu Ippis på tävlingen i helgen! kör så jäkla försiktigt du kan!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se