..Hos mamsen och pappsen..

Kände inte för en bakis söndag så jag gav upp innan killarna slöt upp och åkte ut till Ingarö istället! =) mamma hade fått en svamp av grannen å den va ju as ball! hahahah kolla grejen lixom! ståtlig jäkel!




Man kunde tydligen bara äta toppen på den! kunde den ju nästan fått stå kvar kan man ju tycka! :P



fix med gasolvärmaren!



Jag käkar Karra och läser Dn!

Mamma mådde sådär så jag pappa och paul drog en kanasta som tog ett par timmar! va så sjukt jämt i hela omgången och tillslut så vann jag med ca 100 poängs marginal! så sjukt nice!! :D jag blir så jäkla tävlingsinriktad när vi spelar så en vinst känns obeskrivligt bra! ;-)

I morgon ska vi till Ösmo och följa med Gittan och Tord på visning! ska bli kul att se vart dom vill flytta! =) sen på eftermiddagen har fredrik och vicky visning på sin lägenhet å då blir det middag här hemma! mamma och pappa kommer nog med!

Sov så gott!

♥♥


Postat av: Malin

hahahah käkar du kaaaaarra! ;-)

2010-09-12 @ 21:13:44

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se