Godmorgon!

gick upp tidigt idag eftersom jag hae tänkt att ta en morgonpromenad men det blev inte av :P jag stog typ å glodde ut genom fönstret i 10 minuter och sen kände jag mej stressad så jag tog en mysig långfrukost istället! kom på att jag har lönesamtal på måndag också och jag har fan ingen koll på vad jag sak säga eller skriva så de tänkte jag ta tag i idag. om jag kommer ihåg! man vill ju vara lite förberedd iaf. 
Kotte på förmiddagen idag, skönt att komma från gården en stund =) slutar halv fem.. fan.. trodde jag sluta kl tre.. för en stund, jaja det går nog snabbt! sen ska jag hem å tvätta, laga mat och träna innan jag ska hämta paul.


Ha en bra dag! 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se