...

Usch vilket risigt humör jag är på!!! Det är väl pest tiden i månaden och humör skiftningarna är inte att leka med! Har hunnit både gråta, svära å kasta grejer runt om mej! Kom ut på en grymt skön kvällspromenad iaf, knallade förbi Fredriks och vickys nya hus som dom ska flytta in i november :-) i morgon slutar jag halv 4 och åker förbi Örby en stund innan jag ska möta upp Paul och Johan i handen för bolaget, gryym yakiniko och bilfirman. Sen blir det lugnt på kvällen! Nästa steg är att lära mig ladda upp bilder på bloggen från telefonen.. Fattar inte riktigt hur det ska gå till men jag vet att det ska gå på nått sätt. Sov så gott!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se