...12 timmar sömn senare...

ja nu jäklar borde jag ju vara utvilad! Va inne på Östra i går och köpte derby biljett till mej och Mickis och eftersom jag inte ätit varken lunch eller middag så räckte de med några öl för att jag skulle bli väck! slog till på tåget hem och jag va tvungen att sitta med huvet mellan benen för att inte behöva gå av. :S mötte upp paul i handen och hyrde film och sen drog vi donken! å det va så gott =) han inte mer än att lägga mej på soffan när vi kom hem så slocknade jag! då va klockan halv åtta å sen vaknade jag kl 8 igen :P

idag ska jag på Nattis babyshower! =) börjar kl 3 så jag har 6 timmars slapp framför mej! super skönt!

Nu ska jag göra frulle och en feting kanna kaffe!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se