Fredag i morgon!!

Ett litet inlägg ska ni få som kämpar på och fortfarande läser bloggen! :-) nu ligger jag i badet och ska snart krypa ner under mitt underbara duntäcke och kolla på tv! Det är något visst med hösten! Gillar inte regnet och kylan men jag är ju en julmänniska och man känner att den är på gång lixom! :-) göra knäck, pepparkakor, kola, dricka massa glögg och ha en massa tända ljus!! De är lycka! Men först ska alla vackra löv få falla och "lyckliga" jag får kratta :-P i morgon är det fredag och blir en lugn dag! Planering på jobbet som blir mest praktisk, har börjat samla på hög som jag vill jobba undan! Börja förbereda utvecklingssamtal är nog ingen dum ide heller.. De börjar att dra ihop sig. Ska äta världens grymmaste fredags mat ;-) yakiniko och suschi som vanligt! Hahaha enformigt värre men gryyyymt gott :-) sen lördag och då bär det av till Vasastan på party! Ska bli så roligt! Får en att tänka på annat en stund! Ha en skön helg! Pok


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se