snart läggdax..

jag är SÅ himla trött!! va en jobbig dag! va på ikea en väldans massa timmar.. handlade sjukt mkt prylar.. 9 vagnar tror jag att vi släpa runt på.. fick en egen kassa till å med! skulle slutat kl fyra men va inte tillbaka på jobbet förrens runt sex å  börja lasta av.. va riktigt skönt med en kalldusch när jag kom hem. sen har jag pulat lite i garderoben, vattnat blommorna, diskat å plockat lite. känns bra! :P

Nu sitter jag och glor på hockeyn.. Sverige-Schweiz och det står 3-0 till oss :D




I morgon ska vi gå på Kotte med barnen så om jag kommer i håg ska jag fixa en termos me kaffe eller choklad.. de e suuper gott så där frammåt halv tio tiden..


Postat av: Jessi Fox

haha ja bakisångesten har gått över.. över till sjukdom. hilarous! hur står de till själv? vart inte ni dåliga efter våran lilla takutflykt? ;D

Postat av: Tess

va skönt! ja hag såg det! fyy stackare! är du på bättringsvägen än då? näe vi klarade oss bra :D sjukt mycket blåmärken har jag bara! haha måste ha varit när crash diet spelade! =)

2010-05-20 @ 19:23:48
Postat av: Jessi Fox

hahahaha din dåre! säg inte att du var med i nån moshpit? jag hade så kul med alla andra att jag missade alla band. fucking worth it ;D

2010-05-22 @ 08:17:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Tess

hahaha jo det va jag! vet inte hur det gick till! ;D ska ni åka close up kryssen?

2010-05-22 @ 10:30:36
Postat av: Anonym

va e moshpit????

2010-05-22 @ 21:16:31
Postat av: Tess

moshpit är när alla galna och fulla männsikor börjar kasta sej emot varandra i stället för att dansa som "normala" männsikor! :P skador uppstår vääldigt ofta! haha PUSS

2010-05-23 @ 00:23:55

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se