godnatt för mej!

tycker att det räcker att festa i 12 timmar.. känns inte som man behöver överdriva lixom! vi satt i humlan innan matchen och det va grymt varmt å skönt! stämningen va på topp och olyckligtvis så slutade matchen 1-1.. jävla gefle töntar!! kvitterade med med typ 1 minut kvar.. vidrigt!! efter matchen gick vi mot centralen och tog donken på kungsgatan.. va riktigt välbehövligt med mat! när vi kommer till stationen missar vi tåget med 1 nerdrans minut så vi får snällt sitta å vänta en halvtimma på perrongen utan alkohol.. jag blev as snurrig i bollen och spyfärdig.. kändes som jag blev magsjuk på en sekund.. efter att ha haft huvudet mellan benen en stund klev vi på tåget och åkte till tungelsta. Killarna hade grillat korv och satt med guran i högsta hugg å gal :P
Perre hade bestämt sej för att vara nykter men ändrade sej rätt snabbt så han körde hem mej så jag kunde sätta på mej varmare kläder och sen vidare till honom för att hämta öl och sen taxi tillbaka till tungelsta.. kände huvudverken komma krypande så jag åkte hem själv vid tolv tiden.. känns som att det va väldigt förnuftigt av mej! ligger i sängen nu.. varmt och skönt! det va så sjukt mycke mygg men det verkar som att jag klarade mej utan bett! vore ju första gången.. fast iofs så hade jag rätt mkt kläder på mej.. dom tyckte väl att det va kämpigt att bita igenom. :P
Trialkörning i morgon eftermiddag är det sagt.. får se hur jag känner mej.. just nu känns det som jag bara behöver viiiila.. väldans länge.. skulle tydligen regna också på förmiddagen så rötterna lär ju inte vara polare me mej då.
glömde kameran i tungelsta så bilderna kommer i morgon..


Godnatt!!




Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se