SEGER FÖR DIF!

Så jäkla skönt!! sista två minutrarna hade jag så ont i magen att jag var spyfärdig! d stog 2-1 och brynäs kämpade gärnet för att få kvittera!! men det gick BRA! =) tog en vända in till baren efter första periden men efter ha fått en halvliter öl över hela mej så gick jag ut och köpte en folköl!! haha luktar som man har haft en helkväll när jag vaknade i morse! ;)
Hade parkerat i ett garage vid globen och det gör jag INTE om igen!! tog fan hur långt tid som helst att komma ut därifrån!! verkligen ALLA skulle ju ut samtidigt!!


Klockan slår, klockan slår Djurgårn gjorde mål!

Första dagen jag ska komma hem efter jobbet idag! känns som evigheter sen! Paul är lite less nu och jag förstår varför.. idag ska vi iaf på årsmöte så det blir våfflor eftersom jag har fått för mej att det är våffeldagen idag.. jag tror d iaf! sen kommer Perre och hämtar oss och efter mötet i kväll så åker vi förbi örby och lånar saaben.
det värsta med att inte ha varit hemma på några dagar är att verkligen ALLT ligger i smutskorgen!! dax att tvätta i eftermiddag..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se