Dif-brynäs

Fan va GRYMT bra Djurgårn spelar idag!! Ca sex min spelade i tredje perioden och det står 4-0! =) Tackar kära mamsen som pröjsa matchen till mej! har fan iinte råd med fler matcher eller biljetter på den här lönen.. (ska iofs köpa biljett till matchen på fredag i morgon men d måste man ju! lär ju bli slutsålt annars)
Nu är jag iaf i Örby och ska sova här idag och i morgon.. paul va förbi och käka middag och följde med ut till husvagnen en sväng, mamma hade glömt sin mobil telefon där så de va lika bra att hämta den! ÅHH jag är så jäkla klantig asså!! tog med mej ALLT jag behövde för att bo här in två dagar utan BILJETTEN till matchen på onsdag! fattar inte vad jag har i huvet ibland! Får se om paul kan svänga förbi i morgon med den eller om jag måste åka hem.. i morrn ska vi iaf äta suschi! =) ska bli AS mumsigt!


Postat av: Anonym

Va fiin du är!!puss puss

2010-03-22 @ 22:31:15

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se