Kubb

vi gick ner till stranden i går kväll och spelade kubb.. brudarna vann eftersom vi är bäst! :D innan vi gick å la oss käkade vi kräftor, sill, potatis o massa annat gott! nu har jag snart läst ut eclipse och ska ge mej på den fjärde boken!!!! jag funderar starkt på att vänta tills jag kommer hem innan jag börjar med den.. känner jag mej själv rätt så kommer jag inte göra annat än att läsa innan den är slut å jag blir inte speciellt social då :P
Idag skiner solen och vi ska snart gå ner till stranden och lägga oss.. kanske till och med badar ;-) i eftermiddag kommer Kim, Maria och Olli hit! då blir det grillning och mys.

Ha en bra dag!




Jag och Liam



Behövde vålda lite me kungen.. :P



åhhhhhh MISS!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se