så jäkla trist!!

har sett fram emot matchen i morgon hur länge som helst och nu kan jag inte gå eftersom jag inte har någon att gå med... usch va allt känns B just nu! helt värdelöst!! hela helgen känns fan sabbad, de enda roliga man hade innan man skulle börja jobba igen. paul har velat åka iväg och hitta på något men stannat hemma eftersom jag skulle gå.. jaja nog om det! blir inte bättre för att man ältar.

har precis käkat frukost och ska träna lite snart. Ska passa theo en stund på dagen och vi åker nog till maxi och handlar då så får han åka en sån där vagnbil.

ha en bra helg!


Postat av: Jessi Fox - Tävling hos mig!!

Hahaha lovar att han håkan på köttet inte skulle banga på match! :)


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se