natti natti

party peeeps.. har varit en väldigt växlande kväll! har varit så sjukt arg på min kära man att jag nog aldrig skrikit så högt i hela mitt liv.. hahahah så kan de va när humöret inte är på topp :P huset har blivit städat och alla trasiga glödlampor bytta! as skönt! peter och linda gick för en stund sen. lika trevligt som vanligt! jag och Linda ska dra farsta en snabbis i morgon, hänga på låset lixom! =) glömde några prylar idag. sen blir det flakrocken och det ska INTE regna! har bara dödat 3 spindlar idag så peppar peppar!

Sov så gott!


Postat av: Anonym

har man dödat 3 spindlar så finns ju riksen för regn tyvärr=)..duktig du är som vågar döda dom iaf!!:P puss puss

2010-07-24 @ 13:35:16

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se