Kuggnäs festivalen! 99% penis 1% Bruuudisch :P

dåligt bloggande, i know :P efter min besvikelse i fredags över matchen bestämde vi oss för att dra till Kuggnäs festivalen! vi fick lite brådis så jag hann inte med något inlägg.. vi bäddade i ordning skåpisen och drog en vända till bolaget och sen va vi på väg! hamnade i bilkö på väg ner men eftersom paul körde så drack jag öl så mej gick de ingen nöd på =) kom ner lagom till banden och lyssnade på bla Heroes och völund smed. idag skulle mina favoriter blå brigrader och Ultima Thule spela och SÅKLART så åker jag på ett ryggskott och kan i nuläget inte gå... :( försökte dricka mer öl och förtränga smärtan men den gåsen gick inte så de va bara att åka hem.. som tur va så va paul fortfarande nykter! har iaf haft en grym helg och jag hoppas att jag blir bättre i ryggen i morgon så att jag kan jobba! ska ju fan öppna på måndag.. :S men de löser sej alltid! Thule har man ju sett förr så det va ingen dunder besvikelse.. tackar alla medverkande för en grym helg!










































Postat av: jocke

JÄRNGÄNGET!!

2010-08-01 @ 16:21:11

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se