jobba, handla, packa, packa, packa..

det har vi gjort idag.. är helt döööd.. å så ska vi upp kl 5 så det blir duschen och sängen på en gång nu!! ska möta my och steven på jet i morgon kl 6.. mysan skulle fixa frulle =) å jag kaffe! det blir perfekt!
så får man hoppas att resan går snabbt! såå tråkigt att sitta i en bil i så mpnga timmar! man blir sjukt rastlös.. ska rota i cdhyllan i morgin och se om jag hittar nått kul.

Jag har problem med mitt mobila bredband så jag får se om jag får igång det i morgon! annars så får jag åka snålskjuts på mysans i veckan men det blir ju inte alls samma! jag hoppas att det löser sej!

godnatt!!

♥♥



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se