HEMMA!

åh det är såå skönt! =) vi har haft det jätte bra och mysigt men det är alltid skönt att komma hem! jag e förkyld å fick en släng av matförgiftning eller ngt i natt.. kanske va burgarn som jag käka till middag.. gick upp å kräktes och blödde näsblod som fan.. men det kan ha varit av utmattning också. jag va så sjukt slut! vi hade tänkt att åka hem frammåt kvällen idag men när vi vaknade till ännu en blåsig och mulen dag så började vi packa ihop oss och kom med båten som gick kvart i två. vi körde efter gps:en i stället för magkänslan och hamnade mitt i rusningstrafiken i götet.. så vi körde väl ca 15 mil extra än på ditvägen.

nu har jag massor som jag vill och ska göra dom närmaste dagarna! sooola massor, bada (som jag ännu inte gjort i år) städa och lägga ut volvon på blocket, spela massa gitarr och en himla massa sy projekt som jag har påbörjat.. men än har vi inget mer planerat på semetsern och det känns grymt skönt!!
ser fram emot allsvenskan som drar igång nästa söndag med hemmamatch mot kalmar!! =) Både My och Mickhalea ska me så det blir nog en kanon dag!

I morgon drar vi till örby för att fixa bilen, Hoppas att det är sol så jag kan sola och bada lite ( om jag mår bättre) saknar familjen massa så dom ska det bli roligt att träffa! =) hahaha låter som jag varit borta en månad :P

Sov så gott!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se