fan de regnar juh!!

riktigt trist att vakna till regn när man hade planerat dagen efter sol i minsta detalj! :( skulle ut och springa nu på morgonen och de vet jag inte om jag känner för nu längre!
men det är ju en ö så det borde ju dra undan rätt snabbt.. hoppas jag!
i går kväll gick vi till restaurangen ute på bryggan och drack några glas vin och öl, va en trubadur som körde skön bakrundsmusik. kom hem runt tolv och jag kommer inte igåg att jag la huvudet på kudden innan jag somnade.



Utanför vår uteplats..



hahahaha Liam har fixat Stig helmer frilla!!



dricker vin åå e väldigt trötta :P


Postat av: Anonym

åååh va fiiin du är!!Puss

2010-07-04 @ 08:47:23
Postat av: Tess

Tack va gullig du är! =) Puss

2010-07-04 @ 11:40:00

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se