fasen va tiden går snabbt!!

3 timmar försvann vardå?? har tänkt att duscha ett bra tag nu så jag får väl ta tag i mig själv! hmm börjar bli hungrig igen?! vad har hänt med mig? förra veckan åt jag ingenting och nu hel plötsligt vill magen ha mat varannan timme! ha ha kanske har sån där mask eller ngt! Usch nä va äckligt! (DET HAR JAG INTE!)

Måste få klaga lite när jag ändå håller på!
JAG HA JÄTTE ONT I MIN JÄVLA MAGE OCH HUVUDET SPRÄNGER OCH TILL RÅGA PÅ ALLT SÅ HAR JAG NU JÄTTE ONT I MIN HANDLED EFTER ETT FÖRSÖK ATT LÄRA MIG BARRE ACCORD!!!
såååå va skönt! nu känns det MKT bättre ;)

Ha de bra mellan pattar och lår!!

PoK


Postat av: Patrik

hoppas verkligen att d känns bättre nu när vi har fått stå ut med att läsa allt ditt gnäll=)haha..nä skämt å sido..hoppas att din mag och huvudvärk går över snart!!ses imorrn..kram

2010-01-11 @ 21:06:30
Postat av: Tess

Ha ha!! det gör det verkligen! :) huvudverken borta idag! skönt.. syns snart. kram

2010-01-12 @ 06:33:24

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se