städning på snabb nivå!

jag har fan överträffat mej själv! :P har nog aldrig städat så snabbt (och även noggrant) förut! =) värsta speeden hade jag.. så underbart nu när det är rent och fint! har slängt mej på soffan med en stor kopp kaffe och en prilla och ska nu spela gitarr i några timmar.. =) man måste spela ofta som tusan om man inte ska glömma allt nytt man lärt sej!
svängde förbi mamma efter jobbet och tog en kopp kaffe å snacka skit.. Bror min va där och meckade med sin hoj som vanligt så jag fick en snabb update på hans liv också. han och vicky håller på att buda på ett hus här i västerhaninge och det är 99 procent säkert att dom får det nu så det är ju as nice!! :D håller tummarna! man vill ha sin familj nära! ♥

I morgon är det lööning och det är lika underbart som vanligt! behöver verkligen ett par nya jeanse så det blir en sväng förbi handen i morgon och se om man kan fynda nått.



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se