Pannknack

fick jag nu... purk! 2 ipren och ett stort glas vatten kanske råder bot! har inte varit min eftermiddag direkt.. jäkla tröttmössa man e asså! det är bara att skratta åt sej själv när det blir tokigt! känns bäst så :P
gick till Fredik, Vicky å Theo efter maten på en kopp kaffe å snacka skit =) lillfisen va lite snorig.. å Vickis också stackare! tycker fan de e många som e risiga nu! tur att jag är en sån friskmört då! :D (äntligen)
nääe nu ska jag klinka vidare på hallelujah.. det är fan SVÅRT att plocka!!! fast det är ju inte en käft som sagt att det skulle vara lätt...



Postat av: Anonym

Sötnoos=)

2010-08-30 @ 22:12:40

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se