Nyheterna..

Jag kollar nästan aldrig på nyheter! alltså har jag oftast ingen som helst aning om vad som händer varken i sverigen eller utomlands.. men det rör mej inte så mycket! sitter och glor på tv 4 nyheterna nu och det är ju helt sjukt va skit det är överallt..

drömde att jag var på jobbet.. fan va allt är verkligt när man drömmer!! skulle va kul att läsa på lite om varför man drömmer vissa saker. ska kolla upp de nån gång när jag har lust! =)

sa ju att jag skulle åka ut till gladö och kolla på tävlingen nu när jag inte ska vara med men känner inte alls för det just nu... känns faktiskt riktigt skönt att bara slappa på soffan.. har ju massor med tid till att speal gitarr också om jag bara vill!

coffey...



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se