man blir så slö av att gå hemma!

hade det varit lite solsken så hade man iaf kunnat lagt sej å solat eller nått.. men nu sitter jag här trollbunden framför skit tv prgram och datorn.. har iaf kommit så långt att jag duschat och tagit på mej kläder.. fast de e ju rätt skönt att bara glida runt i en stor t-shirt och trosor me! =)

På lördag ska jag, Linda och några andra brudar gå och se Winnerbäck! =) ska bli så sjukt kul! har aldrig sett honom live! Hon som skulle gå har blivit sjuk stackarn så jag fick köpa hennes biljett. Hans musik är bara för grym! Trialtävling på dagen också men jag vet inte om jag ska köra.. är nog dumt att utmana ödet om jag precis har pajjat ryggen.. men tävlingarna är ju inte allt för ofta så de vore ju synd å missa en.



Postat av: ebba

Haha det är sant!! :D

Postat av: Nattis

Det håller jag med dig om att den blev, riktigt snygg! :D

2010-08-04 @ 14:30:26
URL: http://classys.blogg.se/

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se