Lördag morgon!

morsning.. vet inte varför jag vaknade så här tidigt.. kunde inte somna om fast jag är trött så nu har jag tagit en dusch och ska sätta på kaffe.
Idag är planerna att åka till Ösmo när Paul vaknar så att han kan bygga klart garderoben, handla mat, ta en fika och hälsa på Wille och Helles lilla My och shoppa lite kläder. EFtersom det sket sej med säsongskortet så tänker jag trösthandla!! faktiskt! :P
sen får vi se va som händer i kväll men det blir lugnt iaf. behöver vila efter den här jobb veckan!

nice väder idag.. de behöver ju inte vara så varmt iofs! skulle räcka med 20 grader.

Djurgårn spöa Linköping i går med 5-0. Grymt bra! =)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se