hemma

idag. funkade nästan på jobbet igår! va mysigt att vara tillbaka men jag gav upp en timme innan jag skulle slutat. vi var föer personal än barn så jag va inte i barngrupp utan fixade i ordning på vår nya avdelning! =) det blir så sjukt fint! underbart med nya saker, man får lixom mer lust att göra grejer! gjorde en lasagen till middag och på kvällen låg jag bara på soffan och vilade. Idag känns det lite bättre men det är lika bra att vara hemma så kanske jag är helt bra i morgon!

det blir väldigt lugnt idag, Nattis kanske skulle hjälpa mej att fixa bloggen lite! det är en lagom lugn aktivitet för min rygg :P

Nu blir det frukost och kaffe!


Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Hallo


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se