heej!

vet att det har varit dåligt med bilder nu sista tiden men har inte haft tid.. blir ett gäng när vi kommer hem härifrån =) natten va jobbig!! hade så sjukt ont i magen att jag ville dööö.. fy och usch! men efter två timmars lidande så somnade jag in och vaknade 7.30 av lilla älsklingen Oliver! så jag har varit som en satans zombie hela dagen!
vi har iaf varit och shoppat lite! jag köpte ett par wrangler jeanse som är såå sköna, hade alltid sånna förut och jag fattar inte varför jag slutade köpa dom... paul hittade några snygga fred perry tröjor, kim en perry tröja och mia en as snygg väska! så det blev några timmar i bilen idag me :P
Nu är Jonas här och hälsar på också =) det spelas tv:spel för fullt och snart ska vi tända grillen.

Ha en mysig lördagskväll!



Jag oxh Oliver för läänge sen! <3


Postat av: Anonym

Myyys

2010-08-28 @ 18:33:42

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se