GODMOOORGON!

sitter i köket och är inne på min andra kopp kaffe! å jag försöker intala mej själv att det här är en bra morgon och att jag inte alls är trött! positiv nu Tess, POSITIV! måste ta och göra glada morgonövningar eller något :P fattar inte hur man kan ha så dåligt humör på mornarna.. Ähh allt kan inte vara perfekt! ;-)
eftersom jag varit hemma i två dagar så vet jag faktiskt inte när jag börjar, tror att det är kl 8. men de lär jag ju märka när jag kommer dit.. är typ inga barn alls så det blir nog en lugn torsdag och fredag. =)

ha en bra dag!! solen skiner ju iaf, fast 12 grader är inte å leka med..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se