Verkligen inte min dag idag!!

Detta har nog varit den sämsta dag på länge! Försov mig i morse.. visserligen inte så mycket men det gjorde ändå att man vaknade av ett ryck när pauls klocka ringde.. När jag väl kommit i kläderna ( som tog mig as länge att hitta) märkte jag att tabletten jag tagit kvällen innan inte åkt ner i magen som den skulle utan legat och frätit i min hals! jag kunde inte svälja utan att hela bröstet och magen brände.. testade filmjölk och banan men det gick inte ner så jag fick skippa frukost! och KAFFE!
Med den vidriga starten på dagen märkte jag att det bara var 2 grader ute och fick panik eftersom jag inte har någor varmare på jobbet än ett regnställ.. så det va bara att börja riva i garderoberna efter halsduk, vantar och en tjockare jacka.. När jag väl ska borsta tänderna ringer paul och säger att jag kommer att behöva skrapa bilen också!! Min frustration va på topp!!
Eftersom jag inte druckit kaffe eller ätit frukost blev min start på jobbet inte bättre.. huvudverken kom redan vid nio tiden och barnen var riktigt vidriga idag (om man nu får uttrycka sig så) ;P bla bla bla..

Hemma vid 4 och vi åt korv och spaghetti, lastade trialarna och gav oss ut till gladö.. huvudverken hade inte släppt och det va halt och mörkt i skogen så det blev inget glädje åk idag..
Sammanfattningsvis så vill jag altså ha en Väldigt mycket bättre dag i morgon!!
Jobbar 8.00-16.30 och efter det ska vi ha avdelningsmöte.. sen ska jag hem till My och Steven på middag.. paul åker dit direkt efter jobbet och ska sätta upp deras nya skjutdörrar.

Svemo har inte mailat tillbaka så jag måste ringa dit i morgon.. sista anmälningsdagen är ju då..

Nu ska jag sova.. Ska försöka blogga lite bättre i morgon.. :)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se