usch ja!!

Måste berätta vad som hände i går innan vi gick och la oss!! jag satt och rökte i vardagsrummet precis vid dörren och fick se VÄRLDENS största spindel!! trodde att den rymt från något jävla zoo eller ngt! FY FAN jag flög upp och skrek hysteriskt! det va till och med så att paul ryggade tillbaka men stor och stark som han är så fick han döda den med en tidning... han googlade den efter och fick fram att den va ytterst ovanlig men inte farlig och att spindel rädda männsiskor brukar bli livrädda för den och det hade dom jävligt rätt i! hade lite svårt att sova sen..
Tror att lingonveckan är på g nu.. är så jävla svullen i magen och har verkligen inte lust att gå till jobbet..

Paul ringde nyss och sa att han glömt nycklarna till jobbet så jag kanske måste ta med mig dom och möta upp dom.. det är ju ändå på vägen till mitt jobb.

Vi sket i att titta klart på den där svenska filmen i går kväll! så jävla konstigta att man måste DUBBA svenska långfilmer.. det va ju det enda man såg hela tiden och störde sig enormt på.. kändes mer värt att sova en och en halv timme extra..

Måndag måndag....


Postat av: Nattis

Hej gumman!



Fy fan för spindlar, så jävla vidriga!!!

Hur gick det med statestiken? Är den upp på det normala nu? :)



Ser att du grejat lite med designen, va duktig du är :D Snart är du lika bra som jag, de ända som behövs är Photoshop, thihi!



Puss puss


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se