Update..

I kväll såg vi blandannat "the end of the world" som paul har pratat om i flera veckor att han vill hyra.. nu gjorde vi det och det va en riktigt pinsam film.. b-skådisar och dålig handling.. den regisören kan inte få göra fler filmer...
Sen kollade vi på en komedi som jag hyrde.. den va bättre men ingen fullträff där heller.. man kan inte alltid ha tur när man hyr film..
Nu på kvällen har jag mått lite bättre.. kanske beror på att jag sovit så himla mycke dom senaste dygnen.. kroppen behöver väl återhämta sig någongång.. tror att det är därför jag blev sjuk! har stressat runt i så många veckor nu både på vardagarna och helgerna.. sovit dåligt och inte tagit hand om mig.. då blir man nog extra mottaglig för smitta.. kanske va lika bra. nu har jag insett att jag måste skruva ner tempot på helgerna och vila upp mig..
Drömde värsta sjuka drömmen inatt!! Jag ska ju tatuera mig igen snart för er som inte vet.. Jhonny cash kommer att pryda min vänster arm :D Vi hade pratat lite om tatueringar och när vi ska åka och boka tid och så i går kväll.. så hjärnan malde väl på om det när jag somnade.. Jag drömde att jag låg hos tatuerarn och gaddade hela min kropp.. det gjorde så fruktansvärt ont men jag kunde inte sluta.. det enda jag tänkte på vad va mamma skulle säga! ha ha det låter inte så hemskt men det känns ju alltid värre när man drömmer..
is this a sign??! ähhh fuck it..

Pappsen ringde och frågade om vi hade planer på att köra trial i morgon.. det skulle ju vara as roligt!! va tok länge sen känns det som.. vi får se hur vi mår i morgon.. blir väl på eftermiddagen i sånna fall. Måste tvätta upp, damsuga övervåningen, fixa under trappen (som vi skulle gjort idag egentligen) och lite andra saker.. känns lite jobbigt att det redan är söndag i morrn men man får väl vara glad att det kommer fler helger!

Sov så gott och dröm fina drömmar!!

PoK
 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se