Update från sängen..

Nu har jag krypit ner under mina nybytta lakan och myser.. :) Vi tog en tripp ner till Gittan och Tord ikväll och hälsade på! Musslor, pecan glass och gott kaffe! Mysigt..

    

fast jag måste säga att det där nya programmet tv 4 har börjat med där 11 kändisar är i djungeln och ska göra uppdrag är riktigt kasst!! Pinsamt som in i.... Vi satt och spekulerade i om det inte var filmat från någon studio.. jag förstår inte att dom fick ett helt komplett läger med sängar, hängmattor, slevar och gud vet vad!? är det inte meningen att man ska utforska sina egna naturkunskaper och snickra till sitt eget läger.. och redan i första programet så gick gnället efter kryddor och vin! Pha säger jag bara! Skicka ut mig i djungeln så ska ni få se på fan!! ;) (skulle nog sitta och gråta över en spindel, Ha ha) ja ja det hoppas jag att ni aldrig behöver skåda! 

I morgon ska vi dammsuga, kolla på jeanse och städa upp under trappen.. har köpt förvaringsboxar till alla grejer där inne så att man ska hitta det man letar efter! Smart som fan tänkte jag.... men när jag hade stoppat ner allt där det skulle vara så fick det inte plats på hyllorna längre! ha ha innan har man ju använt varenda litet kryphål och staplat tills det tog stopp.. den gubben gick inte nu kan jag ju tala om. Och paul sen då!! han har ju en verktygsväska där inne där inga verktyg ligger i väskan! han har väl letat efter en skruvmejsel eller ngt och rivit ur hela skiten.. så han har att stå i.  

Näe nu är det dax att sluta ögonen för idag.. Fan va förbaskat skönt det är med helg!! :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se