update från sängen..

Nu har vi glott på idol, duschat och en del annat.. dax för att sova. jag va så förbannat trött i morse så det är lika bra att lägga sig i tid! I morgon jobbar jag 07.30-15.30 sen ska jag bara hem och äta så ska vi iväg och köra trial! :D längtar redan nu! får se om jag hinner ladda kameran innan.. tänkte ta med videokameran nån dag också.. kan va kul att få höra puttret och inte bara kolla på bilder.. eller hur?! ;) 

kan den där Svemo nissen maila tillbaka någongång så att jag vet defenitivt att jag är inbokad på lägret!! I'm waiting... 

Här är min baby.. :) fast tre år nyare..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se