tjenaa..

I morse var det så tufft att komma ur sängen så jag trodde att jag skulle svimma!! Har inte fått mycke sömn denna helg och börjar bli lite förkyld.. Ögonlocken var svullna, röda och väldigt tunga.. Efter 2 koppar kaffe och en massa spackel åkte jag till jobbet.. hade inte så många barn i dag och det va ju skönt.. slapp gå ut eftersom jag hade möte två timmar på förmiddagen! jag skulle ha sovet med barnen men Mareet fick ta det i stället! jag hade tok somnat innan ungarna annars ;) ha ha hur skulle det sett ut?! Jag hade läsvilan istället och efter melliset så åkte jag hem.. Ingen lust att städa, tvätta och laga mat men hade jag satt mig så hade det inte blivit gjort så jag körde på.. När paul kom hem så var det städat, Tvättat och köttfärsbiffar med lök och kokt potatis stog på bordet! :) det va länge sen jag lagade mat till honom så det va väl på tiden.. :P

Nu har vi druckit kaffe och fixat lite med tradera aktioner.. Jag ska städa ur volvon i dag.. va alldeles för länge sen! Och paul ska laga Suzukin inför besiktningen på Onsdag.. My och Steven är så himla gulliga och gör det! :) Blir så sent annars eftersom vi jobbar så länge..

I kväll ska vi bara ligga på soffan och glo på tv! Ska bli sååå jävla skönt!! Jag ska ta ett riktigt varmt skummbad också.. :D sen blir det sängen tidigt!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se