Tack till underbara Nattis!

I nästan fem timmar slet hon med min blogg! den blev ju super snygg! så tack så jävla mycket :D
Spana in hennes blogg på:
http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Idag åkte vi till bilhandlarn i huddinge och köpte en citroen jumpy! för 38.000 kr.. En 2001. Han skulle fixa lite grejer på den så ska vi få den i nästa vecka! Nice va!

Jag ringde jobbet idag och sa att jag blir hemma i morgon också.. då får jag 5 dagar allt som allt att vila upp mig.. det behövs nog.. hoppas att jag slipper vara täppt i vänster näsborre i morgon.. det är väldigt irriterande! ;)

Jag köpte med mig sallad och kebab från oden som vi petade i oss.. fast jag åt knappt halva.. har ingen aptit alls nu när jag är sjuk. har tryckt i mig två munkar och en macka tidigare.. ha ha socker saker går alltid ner..

Om en stund ska vi möta den där Finnen som ska köpa suzukin i Huddinge.. han fick pruta ner den till 4000.. skönt att bli av med den. På vägen ska jag lämna ett paket ipren till Fredrik och Vicky.. dom låg hemma i feber båda två stackarna! nu måste jag gå och snyta mig för er som är intresserade..

PoK


Postat av: Nattis

Varsegod gumman :D Va kul att du blev nöjd, tycker också att den blev as bra :)



Så nu vill jag se dig blogga i 180 ;)



Puss puss


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se