Sorry för dåligt bloggande idag!

Har haft så mkt att göra bara.. ;) Jobbade till halv fem sen åkte jag hem och packade ordning inför i morgon.. Efter det bjöd My och Steven på Korvstråganoff (jätte god va den) :) och kaffe.. Sen åkte vi till Verkstan för att hämta Ammis bil.. Det va ju meningen att jag och Vicky skulle ut och springa idag men hon kände sig lite krasslig så jag tränade på min nya crosstrainer i stället! Fan va grym den är! Jag körde väl intensivt i 20 minuter och var HELT slut!! Hjärtat bankade i 180 och jag blev svimmfärdig.. Men skönt va det! :)
Nu har jag precis färgar bort min utväxt i barret.. Ser alltid konstigt ut första veckan innan lite utav färgen försvunnit. men så är det väl..

I morgon jobbar jag 7.30-12.45.. sen hämtar jag paul på jobbet och därefter Mange på hans jobb.. Sen drar vi till Götlaborg.. :) Ska bli så skönt att åka ifrån sthlm en helg! och träffa Kim, Maria, Oliver och Jonas :)



Nu ska jag gå och lägga mig... ska bli så skönt..

Sov gott!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se