Sjuk, sjuk, sjuk!!

Ska man någonsin bli frisk?! Jag blir så trött.. jag va på APT idag på clarion hotell i skanstull.. föreläsningen va bra men jag kallsvettades så fort jag rörde på mig, så vi får se hur jag mår i morgon.. kommer inte att klara av att jobba om jag inte blivit bättre!

Idag kl 20.00 kommer Mats, Frida, Tummen, Jessica och Ronny vara på tv!! Ha ha dom blev filmade på färjan i våras!! Perre och Linda kommer hit och ska skratta med oss! :D Det komiska är att jag skulle åka med dom på den resan men hoppade av någon dag innan.. det är jag glad för nu ;)



Efter jobbet idag hämtade paul upp mig i hadnen och så åkte vi till Maxi och handla mat.. så skönt att ha det gjort och att det är proppfullt i kylen och frysen! det gillar jag. :)

Nu ska jag slänga i hop en sockerkaka tror jag.. de va länge sen!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se