Ordning..

Nu har vi gjort ordning under trappan! Nu kan man till och med gå in där.. :) så skönt så.. Paul och pappa ska ut och köra trial en stund.. jag känner inte att jag vill anstränga mig nu när jag ska gå till jobbet i morgon.. har inte råd att vara sjuk längre nu.
Tvättmaskinen är igång nu och jag har tänkt att hinna med en till efter det idag. Funderar på att spela lite gitarr nu när paul drar.. skulle behöva lära mig att plocka lite mer.. får se va jag tar tag i!



I kväll klockan nio börjar den nya serien på 4:an som heter kommissarien och havet!! den verkar as bra.. alla bra skådisar är med iden.. tror att My och Steven skulle komma över. dom ligger och sover nu tror jag. Det blev lite fest hos Nattis i går.. så dom va nog hemma sent :)



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se