Nu ska vi se om det bli ordning...

Jag mailade administratören i förrgår och frågade vad som kunde vara fel med min statistik.. hon va as trevlig och gav mig några koder jag behövde så nu får vi se om det blir någon ändring! :)

Jobbet idag var SKIT! Nu har jag två idioter på min avdelning som motarbetar mig! Här är man sjuk i tre dagar och då har ena idioten raderat alla bilder man samlat på sig i fyra veckor och den andra idioten startat egna arbetsrutiner! och det är vikarien av alla som enbart ska rätta sig efter våra rutiner! PUST jag har helt slut på energi efer den här dagen.. man blir alldeles tom i skallen av att vara förbannad! Men nu jävlar får dom passa sig! jag ska köra över dom så in i norden! HA HA HA HA eat shit Jackasses!

Nu kollar jag på ett bra tv program så ja hör av mig senare..





Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se