nu har vi shoppat mat..

Vi tog en tripp ner till affären och handlade middag och snacks :) Till middag blir det bepommes, korv med barnessås.. åhh va gott det ska bli. sen har vi läsk och nacho chips med dipp. Paul lånade en hel bunt med sopranos filmer av gittan och tord som han vill se så jag hoppas att jag tycker om dom!



I morgon ska jag åka till Handen och kolla på jeanse.. hoppas att dom fått in lite nytt sen sist, sen om vi orkar ska vi nog möblera om lite här hemma.. funderar på att ta upp skänken som vi har i hallen till sovrummet och köpa ett litet runt svart bord dit i stället som man kan lägga nycklar och väskan på.. hittade ett as snyggt som skulle passa jätte bra där på Ikea men Paul tyckte att det va för dyrt så jag får väl flörta lite med honom.. det finns ju faktiskt viktigare saker att lägga pengarna på.. men man måste ju prioritera.. Skulle vara skönt att vara stenrik!! :D



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se