Nu har jag förstått min stress!

Har känt hela dagen på jobbet att jag måste ta vara på min lediga tid på bästa möjliga sätt! man har så få timmar hemma varje dag och sen är man tillbaka på jobbet igen och så håller det på! Det finns så mycket jag vill hinna med när jag är hemma så jag blir tok splittrad och skiter i allt i stället.. det känns som om jag kockade över och sedan att musten bara går ur mig..

Dagen på jobbet har varit väldigt tung.. jag röt i hop med min arbetskamrat efter lunchen och hon bröt ihop.. kom fram en massa information som jag inte vetat om henne och det fick mig att få en annas syn på saker och ting.. chefen är inkopplad nu och förhoppningsvis så kommer allt att ordna sig med lite tid och ansträngning.. det som är svårt när man jobbar med så mycke kärringar är att man får gå varsamt fram med det man säger.. och det är ju jag inte så van med!! Tycker jag att något är fel eller puckat så säger jag det rakt ut istället för att smussla och bli irriterad.. men men alla kan inte vara som jag.. och tur är väl det! men är det något som jag verkligen hatar så är det skitsnack! och det finns det gott om på min avdelning har jag märkt.. ja ja det är bara att bita i hop..

När jag kom till bilen efter jobbet märkte jag att allt kylarvatten läkt ur bilen.. antingen läcker någon slang eller så har det kockat ur.. Vi va ute och körde runt lite här i vh nu för att se om fläkten starta men det gjorde den ju såklart inte så det är väl där felet ligger antagligen.. Så hade man ett problem till helt plötsligt.. ovanligt!

Jag ska ge mig ut på en långpromenad nu innan solen går ner och rensa skallen lite.. kan va skönt.

Later..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se