Nu har helvettet brakat loss på jobbet!

Fiiii faan säger jag bara!!! Kom lullandes till jobbet i morse trött som jag vet inte vad och möter en massa föräldrar med barn på min avdelning som undrar varför ingen är där!! Jo det ska jag berätta! Min "kära" arbetskollega Rebecca är sjuk. och det kan man ju bli.. men under inskolningen känns det lite jobbigt! Maaret kom vid nio tiden och då var jag så stressad av alla skrikande barn så jag kunde gått hem.. näe inte det, vi körde på två sycken på 14 inskolningsbarn och det gick väl sådär.. tror att jag börjar få magsår! ha ha. Värre blir det i morgon för att då ska jag vara själv med en vikarie nästan hela dagen.. ÅNGEST!
Ja just det.. glömde berätta att jag kommer få jobba heltid nu framöver pga att Maaret ska operera sig och blir borta en månad.. Jag och Rebecca drar inte jämt så det känns inte alls speciellt bra. hoppas på en bra vikarie!

När jag kom hem hade jag gäspat minst 569 gånger.. Möttes med ett bombnedslag här hemma och hade ingen större lust att ställa mig och laga mat. så vi drog ner till Oden och köpte pizza.. det va jag faktiskt värd.. ;) Nu har vi röjt upp lite och ska dricka kaffe!! Andra gången idag eftersom man inte kunde ta någon rast!! GÖTT..




Smell you later!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se