Nu blev jag överansträngd..

Vi sket i den där killen som skulle köpa bilen.. han kom ju aldrig när han sa det så vi åkte till handen för att köpa larm.. när vi kom hem såg paul att det va fel så vi får väl byta det i morgon. he he typiskt..
Jag hade lite energi över så jag började att rensa i skåpen i vardagsrummet.. nu har jag svårt att andas och har hostatacker så det är bäst att vila en stund.. jag hann fixa i ordning en hylla till Theo iaf.. :)





Då kan han trixa lite när han kommer hit och hälsar på :)


Postat av: vicky

åh va fint, han kommer bli överlycklig :D

2009-09-12 @ 20:19:26
Postat av: Tess

Hoppas det!! :)

2009-09-12 @ 23:25:41

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se