Man är ju ingen mästerbakare direkt!!

Ja den där jävla tårtan! ha ha fiasko.. Jag började med att ha i för lite bakpulver (råkade ta fel mått) så att kakan som skulle blivit typ 5 cm tjock blev bara 2.. då kunde jag ju inte dela den till en botten och ett lock så jag fick skära av den på mitten.. sen blev citronkrämen som skulle vara i mitten alldeles för lös och likörblandningen rann ut från alla håll och kanter.. ha ha så här blev den i allafall.. Pinsamt värre.. :D
 


Jag ringde mamma och sa att hon skulle köpa med sig någon efterrätt.. i fall denna smakar skit ;P

Mysan är här på en fika och hon skrattade lite när jag bakade tårtan.. jag förstår det, som sagt..
Jag tog in utebordet och ställde de i vardagsrummet, dukade och fixade så det blev så här..



Är sugen på att korka upp den där vinarn nu.. ;)

Nähä.. måste städa efter misären i köket...

Hö Hö..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se