Mamsen..

Jag ska åka hem till mamma om en stund och sova där! Hon har börjat med sin medicin och känner sig konstig och jag vill inte att hon ska vara själv då! Pappa är på väg till Göteborg nu med jobbet och kommer hem på fredag så vi får se om det blir två nätter kanske..

Paul har precis hämtat hem nya bilen.. de va något strul med ägarpapper och skatt och så men det löste sig till slut.. vissa kanske man inte ska göra affärer med.. eller va säger ni.

Detta var den längsta dagen hittils på jobbet! vår vikarie var tvungen att rycka in på sin avdelning eftersom det va några sjuka där så vi va själva idag.. och rebecca stack vid tre så jag hade fullt upp.. i kväll ska jag bara slappa hos mamsen..

Ha en nice kväll..


Postat av: Mr. A

Mer bilder i bloggen!! ;)

2009-09-17 @ 18:23:46

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se