Kaffe..

Åh det ska bli så jävla gott med en kopp kaffe!! länge sen jag va så sugen på något.. :) Efter lunch så började vi röja i förrådet.. det vart as bra! kastade hur mycket skit som helst och drog ner gamla hyllplan som satt där inne.. paul skruvade upp några gamla så att dom satt bättre.. det blev massa space.. tills vi tröck in hans trial, ha ha min ska ju också in där i morgon..

Vi ska ta det lugnt i kväll hos Fredrik och Vicky.. käka taccos och kolla på dom nya Falk filmerna som kommit ut. Kanske blir ett glas vin eller två.. :)

I morgon så vill jag ut och köra trial! hoppas att jag mår ännu bättre än vad jag gör idag så ska det inte vara något problem.. det va ju fan en vecka sen nu! Pappa och Perre kanske vill med också.. får kolla med dom sen.
Vi ska fixa uteplatsen och framsidan i morgon också.. På uteplatsen ska vi ställa i hop möblerna, tömma alla krukor och blomlåder, sopa och fixa grillen..
På framsidan ska vi klippa gräsmattan och plantera höst blommor.. fick några jätte fina av mamma och pappa i går.. det kommer att bli as snyggt.



Lila och vit Ljung blir det!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se