Jonas 30 års fest!

Nu är vi hemma igen! det va en riktigt tung dag i bilen.. Grabbarna va för bakfulla för att köra så jag körde hela vägen.. Jag fick stanna vid Gränna och köpa kaffe, glass och godis.. :)
Helgen va jätte rolig!! Festen kanon lyckad med snygga 70 tals kläder och mycket dans! :)
Här kommer bilderna..


Mange läser sporten.



Älskling och Oliver :)

'

Frukost på Lördag morgon.



Rulatorn som vi hottade upp till Jonas :)



I taxi bussen på väg till festen..



Ha ha! jag vill vara din margareta :P

'

Jonas utklädd till kiss tar emot sin vackra present..



Här får ni se några festkläder.



Ha ha! han va bara för lik!! (repmånad)



Tävlingarna drog i gång! Kim blåser ballong.



Mange ska doppa tampong..



Ölhävartävling.



Rock n roll baby ;)



Sötisen



Den bringan va inte dålig ;)



Sötnosen Maria!



Födelsedagsbarnen :D






 Sista bilden blev på toa! ha ha inte nyktert..

Nu ska jag duscha och sova! Godnatt och dröm sött!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se