ingen långprommis direkt..

Jag drog med mig Paul på en promenad med ambition att gå elljusspåret och avsluta med en fika hemma hos brorsan.. Ha ha efter fem minuter höll jag på att kissa på mig och frös så vi gick direkt hem till honom.. att träna är överskattat.. eller hur?!

Jag ringde precis min farbror som bor på kilen.. närmare bestämt Fiskebäckskil.. ha ha jag brukar kalla dom för sjöbondar. ;) Min kusin Hilda fyller 13 år idag så jag skulle gratta henne men hon va på ridskola så jag får väl ringa tillbaka om en timme..

Idag är det Idol! :) Jag bara älskar Bagge! han är tok skön.. det är en människa som jag skulle vilja känna! ;)

peace out



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se